Vragen


Bestellen

Ik heb een order geplaatst, maar ik heb nog geen e-mailbevestiging van gekregen?
Kan ik nog een extra artikel toevoegen aan mijn reeds geplaatste order?
Is het mogelijk om via telefoon of e-mail een order te plaatsen?

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Wanneer moet ik betalen?
Kan ik via een acceptgiro of onder rembours betalen?
Ik heb direct bij het bestellen via iDeal betaald, maar in de statusmail die ik gekregen heb is deze betaling nog niet verwerkt. Hoe kan dit?

Verzending

Is het mogelijk om mijn order naar een ander adres op te sturen?
Versturen jullie ook naar het buitenland?

Persoonlijke gegevens

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens als ik een order bij jullie plaats?

Technische info

Hoe kant het dat mijn shoppingcart leeg is, terwijl ik toch op een bestel-link heb geklikt?

Contact

Waar kan ik terecht als ik een vraag of een klacht heb?
Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg op een vraag die ik via e-mail heb gesteld?

Antwoorden


Bestellen


Ik heb een order geplaatst, maar ik heb nog geen e-mailbevestiging van gekregen?
Dat kan kloppen. Wij verwerken de orders handmatig. We streven ernaar zo spoedig mogelijk na ontvangst van de order een bevestiging te sturen. Als je 's avonds na 18:00 uur op werkdagen of in het weekend bestelt, kan het dus een paar uur duren voor je deze bevestiging krijgt. Mocht je echter niet binnen 24 uur een bevestiging krijgen, bestel dan niet opnieuw, maar neem dan contact met ons op.

Kan ik nog een extra artikel toevoegen aan mijn reeds geplaatste order?
Nee, dat is helaas niet mogelijk als de order reeds geplaatst is. Je kunt echter wel een nieuwe order plaatsen met daarin het betreffende artikel. Hierdoor kan het voorkomen dat je portokosten betaalt als de order minder dan € 19.50 bedraagt.

Is het mogelijk om via telefoon of e-mail een order te plaatsen?
Ja, het is mogelijk via telefoon of e-mail een order te plaatsen. order@boudisque.nl of 020-3704502 (werkdagen tussen 11.00 en 17.00

Terug naar de index

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt kiezen uit de volgende 2 manieren om te betalen:
• Via een overschrijving op onze bank- of girorekening;
• iDEAL;


Wanneer moet ik betalen?
Je kan ervoor kiezen om vooruit te betalen of pas op het moment dat de order bij ons binnen is. Dat kan zelfs per artikel. Als je order uit meerdere artikelen bestaat, kun je er dus voor kiezen om die artikelen die al klaar liggen te betalen; de artikelen die nog in bestelling staan kun je dan betalen op het moment dat je van ons bericht krijgt dat deze klaar liggen. Op deze manier vormt bestellen bij Boudisque geen enkel risico.

Bij importartikelen raden we je echter aan om deze niet vooruit te betalen. Het kan namelijk zijn dat een importartikel uiteindelijk niet (meer) leverbaar blijkt te zijn. Als je echter wel vooruit hebt betaalt, dan krijg je uiteraard het bedrag van ons teruggestort.

Hoe dan ook, er dient wel eerst betaald te worden, voordat wij de artikelen verzenden.

Kan ik via een acceptgiro of onder rembours betalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om via een acceptgiro of onder rembours te betalen.

Terug naar de index

Verzending

Is het mogelijk om mijn order naar een ander adres op te sturen?
Nee, je kunt je order alleen versturen naar het adres dat je opgeeft of hebt opgegeven bij het plaatsen van je order.

Versturen jullie ook naar het buitenland?
Op dit moment versturen we alleen naar België. Voor andere landen is dat helaas nog niet het geval. Als we die mogelijkheid gaan invoeren, dan zullen we dit zowel op de site als in onze nieuwsbrieven aankondigen.

Terug naar de index

Persoonlijke gegevens

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens als ik een order bij jullie plaats?
Wij respecteren de privacy van onze klanten en we zorgen er dan ook voor dat de persoonlijke gegevens die je ons verstrekt bij het plaatsen van een order zorgvuldig en vertrouwelijk worden behandeld. Deze gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand en worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken van de order, de betaling daarvan en de bezorging. We zullen je gegevens nergens anders voor gebruiken. Dit betekent verder dat we je gegevens nooit ter beschikking zullen stellen aan derden. Ook niet voor eigen mailingen van Boudisque.

Terug naar de index

Technische info

Hoe kant het dat mijn shoppingcart leeg is, terwijl ik toch op een bestel-link heb geklikt?
Ons bestelsysteem maakt gebruik van een zogenaamde sessie-cookie. Dit betekent dat hierin bijgehouden worden welke artikelen er in de shoppingcart staan. Op het moment dat je onze website verlaat; wordt dit tijdelijke cookie automatisch door je browser gewist.

Terug naar de index

Contact

Waar kan ik terecht als ik een vraag of een klacht heb?
Het makkelijkst en het snelst is als je deze via e-mail stelt. Stuur een e-mail naar: order@boudisque.nl en geef als onderwerp op om welke order het gaat. Liever niet per telefoon, maar je kunt ons ook bereiken op: 020-3704502 (tussen 9:00 en 17:00 uur).

Hoe lang duurt het voordat ik een antwoord krijg op een vraag die ik via e-mail heb gesteld?
Wij doen ons best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. E-mail wordt doorgaans beantwoord op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur. Stuur je je e-mail na 17:00 uur of in het weekend, dan wordt deze op de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.

Terug naar de index

Nieuwsbrief Inloggen Bestellen Contact Over ons Winkelwagentje